22 augustus 2007

Steendorp - Kemzeke - Antwerpen - Hasselt - ... (België)

11/08/07 - 24/08/07
Jaja, geland en direct gevlogen in de pistollekes met hesp, kaas en américain om nog wat in de sfeer te blijven.
Na heel ons verwenlijstje van Belgische kost verorberd te hebben, waren we dan ook weer klaar om lekkere Belgische pintjes te proeven en eerlijk gezegd: die blijven smaken.
Feestje hier, feestje daar, wat nog eens werd afgesloten met een Pukkelpopfestijn.
Alle foto's:
http://www.flickr.com/photos/nickenleen/sets/72157601599642782/


'k Heb getwijfeld over België
Omdat iedereen daar lacht
'k Heb getwijfeld over België
Want dat taaltje is zo zacht
'k stond zelfs in dubio

Maar ik nam geen enkel risico
'k heb getwijfeld over België
'k stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
'k heb getwijfeld over België
België
België
België
België

2 opmerkingen:

Anoniem zei

amai, ik ben nogal verschoten. Mijn dochter praktisch altijd met een pint in de hand of ne genever of ne tequilla.Op wie trekt die ....mama of papa?? of ???????

Nick en Leen zei

ja mama, op wie trek ik?
Kijk ne keer goed in de spiegel!

Groetjes uit Moskou
en lang leve de Vodka (Le vin du pain)